Претрага
Налазач гума Налазач продаваца

Новости

Синтеза бутадиенског каучука из угљен-диоксида

25. мај 2023.

Хјого, Јапан - 9. мај 2023. - Корпорација Toyo Tire (Управа: Град Итами, префектура Хјого; председник и ген. директор Takashi Shimizu; у даљем тексту „Toyo Tire”) данас је објавила развој катализаторâ који претварају угљен-диоксид у бутадиен у великом приносу у сарадњи са Универзитетом Тојама (Место: Град Тојама; председник: Shigeru Saito), успешно синтетизујући бутадиенски каучук, кључну сировину за ауто-гуме.

Односи састава сировина коришћених за аутомобилске гуме мењају се према категорији, и вештачки каучук пореклом из нафте укључујући бутадиенске јединице (стирен-бутадиенски каучук /SBR/ и бутадиенски каучук /BR/) чини укупно око 30% сировина. Стога је гумарска индустрија покренула истраживање синтезе бутадиенског каучука пореклом из природних алтернативних материјала (извора) сем нафте за практичну примену.

Универзитет Тојама активно и иновативно ради на остварењу друштва са смањеним одавањем угљен-диоксида кроз развој катализатора високог учинка за рециклирање угљен-диоксида (CO2)
Toyo Tire је 2016. почела сарадњу с професором Noritatsu Tsubaki-јем, Технички факултет Универзитета Тојама, да би заменили материјале пореклом из нафте с CO2 као извором угљеника за поизводњу бутадиенског каучука, главног састојка гума.

(Кружна привреда успостављена технологијом која користи CO2 као изворе угљеника да би направила сировину за гуме)

Успех у показивању начина да се синтетизује бутадиен од CO2, једног од главних узрока климатских промена које значајно утичу на светску околину, требало би значајно да допринесе умањивању оптерећења природе (количина одавања CO2) у производном поступку, у поређењу с уобичајеним методом коришћења материјала потеклих из нафте.
Штавише, коришћење CO2 као почетног материјала за производњу бутадиенског каучука води до предности у односу на процену животног циклуса аутомобилских гума (LCA) у будућности.

Центар одрживе технологије на Универзитету Тојама ради на темељним академским истраживањима за развој технологија претварања следеће генерације материјала и примењеним истраживањима њихове друштвене примене да би се остварило одрживо друштво.
Ова нова технологија служи као део ових поступака, и ми можемо да синтетизујемо бутадиен из CO2 с највишим степеном приноса на свету без коришћења скупих драгоцених метала.
Идући напред, наставићемо с развојем катализаторских система за масовну производњу за циљан распоред њихове практичне употребе до краја 2020-их и истраживања за замену каучука и пунила одрживим материјалима да бисмо учинили значајан допринос одрживости.

Toyo Tire непрекидно истражује начине да успостави кружни ток својих производа у друштву коришћењем што је више могуће природних и других одрживих материјала за гуму, основну сировину за аутомобилске гуме, и остале саставне материјале. У исто време, обезбеђујемо прототипове гума које првенствено користе одрживе материјале за возила која учествују на Релију Дакар и осталим вандрумским тркама. Исто ћемо учинити и за трке издржљивости, укључујући 24 сата Nürburgring-а. Уносећи знање стечено под посебним условима вожње назад у технологију масовне производње, убрзаћемо развој јединствених производа високог учинка доступних једино код марке Toyo Tires.

Toyo Tire је објавила свој циљ повећања удела одрживих материјала до 40% до 2030. Промовисањем примене ове нове технологије настојимо да смањимо производњу гаса стаклене баште у покушају да допринесемо остварењу друштва одрживе покретљивости.

Најновије вести