Претрага
Налазач гума Налазач продаваца

Новости

Гуме Proxes учествују у серији 2025 Nürburgring Langstrecken

17. март 2025.

Toyo Tires учествоваће у серији трка издржљивости серије 2025 Nürburgring Langstrecken (NLS) с гумама намењеним тркама из њихове опште главне марке Proxes. Серија почиње 22. марта и укључује легендарних 24 сата Nürburgring-а у јуну. Пријава Ring Racing-а с Toyo Tires-ом 2025. укључује кола у три класе, класа SP8T, за кола слична онима из масовне производње, класа SP10, за кола техничких података GT4, и класа SP-PRO за најбржа, кола GT3. Тим ће настојати да одбрани своју титулу из 2024. као победници класе SP10 коју су освојили својом тојотом GR Supra GT4 EVO.

(Лево: Возило предвиђено да учествује на SP 8Т и SP10, Десно: Слика возила предвиђеног да учествује на SP-PRO).

У наставку успеха лане, учествоваће у класи SP10 користећи победницу серије тојоту GR Supra GT4 EVO. Исти модел, с мање промена биће коришћен у класи SP8Т, где се тркају возила с техничким подацима блиским масовној производњи. У класи SP-Pro, тим ће пријавити Porsche 911 GT3 Cup. Сва возила користиће глатке тркачке ауто-гуме Proxes произведене од одрживих материјала. У класи SP-Pro, 33% тежине сваке од глатких тркачких ауто-гума Proxes направљено је од одрживих материјала. Ауто-гума Proxes користи више одрживих материјала укључујући стиренски каучук од биомасе, бутадиенски каучук, уље од биљака, силицијум-диоксид из пепела љуске пиринча и обновљену уплетену жицу. 

Почевши од ове године, тим ће користити младе возаче из Toyota Gazoo Racing (TGR) и радиће с тим возачима на развоју и производа и људи путем тркачких активности. Четири возача TGR-а тим ће користити у класи SP8Т. Као што ће и подржавати обуку младих возача TGR-а, Toyo Tires користиће знање добијено преко трка да би искористио податке у развоју ауто-гума.  

Три возача, Andreas Gülden, Tim Sandtler и Marc Hennerici, који су 2024. освојили првенство у класи SP10, такмичиће се ове године у врхунској класи SP-PRO, настојећи да победе на највишем нивоу. Амбасадор марке Proxes, Takayuki Kinoshita, наставиће да вози у класи SP10, настојећи да победи у класи и у NLS-у и у 24 сата Nürburgring-а.  

NLS и 24 сата Nürburgring-а познате су као неке од најтежих трка издржљивости на свету. Nürburgring је кружни пут с укупном дужином од око 25 км који се састоји од 5 км стазе Велике награде и 20 км Nordschleife-а. Nordschleife искушава возаче променама висине од 300 м око кружног пута и с више од 170 углова. Времена кругова драгоцен су показатељ учинка возила и многи произвођачи аутомобила и ауто-гума користе их као полазиште тежње ка учинку производа.  

Toyo Tires придружује се изазовима NLS-а и 24 сата Nürburgring-а непрекидно од 2020. Ове године тим ће обезбедити намењене тркачке ауто-гуме „Proxes Slicks (тех. подаци за Nürburgring)” које су промењене и унапређене на основу података добијених од прошлогодишњег учешћа.  

Toyo Tires користи податке добијене кроз искуство у овим захтевним тркама да би у будућности развила висококвалитетне производе високог учинка и допринела нашој политици „остварења одрживог мобилног живота”..

[TGR возачи који се такмиче у класи SP8T]

■Yuichi Nakayama
Рођен у Токију. Почео је трке у дечјим малим колима с пет година и отад учествује у тркама малих кола. Освојио је 2013. Свејапанску класу F3 C (класа првенства без ограничења). Такмичио се у трци 24 сата Nürburgring-а 2018. и 2019. освојивши класу SP-PRO 2018. У SUPER GT-у забележио је укупно седам победа у класи GT300 од 2015. до 2018. Прешао је у класу GT500 2019. и забележио је укупно три победе до 2024. као главни возач LEXUS TEAM SARD-а и TGR TEAM SARD-а.
■ Giuliano Alesi
Рођен у Француској. Његов је отац Jean Alesi, возач F1. Почео је озбиљније с картингом 2013. и такмичио се 2015. у француској F4. Преселио је своје послове у Јапан 2021, такмичећи се у Свејапанској Super Formula Lights, забележивши четири победе. Једном се појавио и у трци Супер формуле с TIMOM TOM'S, побеђујући. У SUPER GT-у такмичиће се 2022. у класи GT500 с TGR TEAM au TOM'S (кола број 36), а 2023. прећи ће у TGR TEAM Deloitte TOM'S (кола број 37), победивши у 3. и 6. етапи 2024.

■ Kazuto Kodaka
Рођен у префектури Kanagawa. Почео је с картингом с три године и освојио бројне титуле 2009. у Свејапанској јуниор карт и локалној серији. Први пут се редовно појавио 2020. у SUPER GT-у с muta Racing INGING-ом у класи GT300, забележивши два повољна почетна положаја и два подијума. Као возач TGR-DC, возиће 2023. LEXUS LC500h у класи apr SUPER GT GT300 с KONDO RACING-ом, завршивши 3. у финалу у 7. етапи, а 3. у финалу у 5. етапи 2024, на крају завршивши на постољу.

■ Miki Koyama
Рођена у префектури Kanagawa. Почела је вожњу картинга с пет година и учествовала је у прекоморским тркама с 13 година. Постала је редован учесник у међународној серији за жене „Formula Championship W Series” 2019. Као део TGR Програма возачког изазова 2022, учестовала је у Формулином регионалном јапанском првенству освојивши годишњу возачку титулу и поставши прва жена победник у историји првенства мешаних полова у једноседима које је потврдила FIA. Планирано је да 2025. редовно учествује у класи GT300 APR-а.

[Учесници класе SP10]
■Takayuki Kinoshita
Као професионални возач на тркама, Takayuki Kinoshita остварио је бројне победничке завршетке у главним домаћим тркама, укључујући Свејапанску туринг ауто-трку, Super GT i Super Taikyu. Такође има обимно искуство у прекоморским тркама. Остварио је свеукупно 5. место 2004. у трци 24 сата Nürburgring-а, највиши пласман за јапанског возача. Он такође држи рекорд највише учешћа јапанског возача у истој трци.                                                 Као додатак његовом тркању, он је ауто-мото новинар са широким обимом делатности, укључујући учешће у изборном комитету Јапанског аутомобила године и писање чланака. У јануару 2023, постављен је за амбасадора робне марке Proxes, наше глобалне главне марке ауто-гума.