Novosti
Gume Proxes učestvuju u seriji 2025 Nürburgring Langstrecken
17. mart 2025.
Toyo Tires učestvovaće u seriji trka izdržljivosti serije 2025 Nürburgring Langstrecken (NLS) s gumama namenjenim trkama iz njihove opšte glavne marke Proxes. Serija počinje 22. marta i uključuje legendarnih 24 sata Nürburgring-a u junu. Prijava Ring Racing-a s Toyo Tires-om 2025. uključuje kola u tri klase, klasa SP8T, za kola slična onima iz masovne proizvodnje, klasa SP10, za kola tehničkih podataka GT4, i klasa SP-PRO za najbrža, kola GT3. Tim će nastojati da odbrani svoju titulu iz 2024. kao pobednici klase SP10 koju su osvojili svojom tojotom GR Supra GT4 EVO.
(Levo: Vozilo predviđeno da učestvuje na SP8T i SP10, Desno: Slika vozila predviđenog da učestvuje na SP-PRO).
U nastavku uspeha lane, učestvovaće u klasi SP10 koristeći pobednicu serije tojotu GR Supra GT4 EVO. Isti model, s manje promena biće korišćen u klasi SP8T, gde se trkaju vozila s tehničkim podacima bliskim masovnoj proizvodnji. U klasi SP-Pro, tim će prijaviti Porsche 911 GT3 Cup. Sva vozila koristiće glatke trkačke auto-gume Proxes proizvedene od održivih materijala. U klasi SP-Pro, 33% težine svake od glatkih trkačkih auto-guma Proxes napravljeno je od održivih materijala. Auto-guma Proxes koristi više održivih materijala uključujući stirenski kaučuk od biomase, butadienski kaučuk, ulje od biljaka, silicijum-dioksid iz pepela ljuske pirinča i obnovljenu upletenu žicu.
Počevši od ove godine, tim će koristiti mlade vozače iz Toyota Gazoo Racing (TGR) i radiće s tim vozačima na razvoju i proizvoda i ljudi putem trkačkih aktivnosti. Četiri vozača TGR-a tim će koristiti u klasi SP8T. Kao što će i podržavati obuku mladih vozača TGR-a, Toyo Tires koristiće znanje dobijeno preko trka da bi iskoristio podatke u razvoju auto-guma.
Tri vozača, Andreas Gülden, Tim Sandtler i Marc Hennerici, koji su 2024. osvojili prvenstvo u klasi SP10, takmičiće se ove godine u vrhunskoj klasi SP-PRO, nastojeći da pobede na najvišem nivou. Ambasador marke Proxes, Takayuki Kinoshita, nastaviće da vozi u klasi SP10, nastojeći da pobedi u klasi i u NLS-u i u 24 sata Nürburgring-a.
NLS i 24 sata Nürburgring-a poznate su kao neke od najtežih trka izdržljivosti na svetu. Nürburgring je kružni put s ukupnom dužinom od oko 25 km koji se sastoji od 5 km staze Velike nagrade i 20 km Nordschleife-a. Nordschleife iskušava vozače promenama visine od 300 m oko kružnog puta i s više od 170 uglova. Vremena krugova dragocen su pokazatelj učinka vozila i mnogi proizvođači automobila i auto-guma koriste ih kao polazište težnje ka učinku proizvoda.
Toyo Tires pridružuje se izazovima NLS-a i 24 sata Nürburgring-a neprekidno od 2020. Ove godine tim će obezbediti namenjene trkačke auto-gume „Proxes Slicks (teh. podaci za Nürburgring)” koje su promenjene i unapređene na osnovu podataka dobijenih od prošlogodišnjeg učešća.
Toyo Tires koristi podatke dobijene kroz iskustvo u ovim zahtevnim trkama da bi u budućnosti razvila visokokvalitetne proizvode visokog učinka i doprinela našoj politici „ostvarenja održivog mobilnog života”.
[TGR vozači koji se takmiče u klasi SP8T]
■Yuichi Nakayama Rođen u Tokiju. Počeo je trke u dečjim malim kolima s pet godina i otad učestvuje u trkama malih kola. Osvojio je 2013. Svejapansku klasu F3 C (klasa prvenstva bez ograničenja). Takmičio se u trci 24 sata Nürburgring-a 2018. i 2019. osvojivši klasu SP-PRO 2018. U SUPER GT-u zabeležio je ukupno sedam pobeda u klasi GT300 od 2015. do 2018. Prešao je u klasu GT500 2019. i zabeležio je ukupno tri pobede do 2024. kao glavni vozač LEXUS TEAM SARD-a i TGR TEAM SARD-a. |
|
■ Giuliano Alesi Rođen u Francuskoj. Njegov je otac Jean Alesi, vozač F1. Počeo je ozbiljnije s kartingom 2013. i takmičio se 2015. u francuskoj F4. Preselio je svoje poslove u Japan 2021, takmičeći se u Svejapanskoj Super Formula Lights, zabeleživši četiri pobede. Jednom se pojavio i u trci Super formule s TIMOM TOM'S, pobeđujući. U SUPER GT-u takmičiće se 2022. u klasi GT500 s TGR TEAM au TOM'S (kola broj 36), a 2023. preći će u TGR TEAM Deloitte TOM'S (kola broj 37), pobedivši u 3. i 6. etapi 2024. |
![]() |
■ Kazuto Kodaka Rođen u prefekturi Kanagawa. Počeo je s kartingom s tri godine i osvojio brojne titule 2009. u Svejapanskoj junior kart i lokalnoj seriji. Prvi put se redovno pojavio 2020. u SUPER GT-u s muta Racing INGING-om u klasi GT300, zabeleživši dva povoljna početna položaja i dva podijuma. Kao vozač TGR-DC, voziće 2023. LEXUS LC500h u klasi apr SUPER GT GT300 s KONDO RACING-om, završivši 3. u finalu u 7. etapi, a 3. u finalu u 5. etapi 2024, na kraju završivši na postolju. |
![]() |
■ Miki Koyama Rođena u prefekturi Kanagawa. Počela je vožnju kartinga s pet godina i učestvovala je u prekomorskim trkama s 13 godina. Postala je redovan učesnik u međunarodnoj seriji za žene „Formula Championship W Series” 2019. Kao deo TGR Programa vozačkog izazova 2022, učestovala je u Formulinom regionalnom japanskom prvenstvu osvojivši godišnju vozačku titulu i postavši prva žena pobednik u istoriji prvenstva mešanih polova u jednosedima koje je potvrdila FIA. Planirano je da 2025. redovno učestvuje u klasi GT300 APR-a. |
|
[Učesnici klase SP10] |
![]() |
Gume Proxes učestvuju u seriji 2025 Nürburgring Langstrecken
Expanding entry and Toyota Gazoo drivers added
Partnerski dan u klubu Gamba Osaka
"Ichi-gan" event held since 2022
Toyo Tires „Marka upravljanja zdravljem i produktivnošću”
also recognized as a "White 500" company
Proxes Comfort ocenjena kao „Dobra” u probi Auto Bilda
4th year in a row tire recommended
Proxes Sport 2 naročito preporučena u probi TCS-a
Flagship sports tire earns strong
Proxes Sport 2 naročito preporučena
Tire awarded "Good" rating in ADAC test
Indeks ESG akcija serije FTSE4Good Index
Company included for sixth consectutive year
Pobeda u klasi na Reliju Dakar 2025
Miura takes P1 in Production Class
„Održive” auto-gume Open Country za Dakar
60% sustainable materials used in Hydrogen vehicle